زبان :

هیات تجاری لبنان وارد ایران شد

هیات تجاری لبنان به ریاست وزیر صنایع این کشور بامداد امروز وارد تهران شد و مورد استقبال مسئولان سازمان توسعه تجارت قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، وزیر صنایع لبنان قرار است امروز ضمن بازدید از نمایشگاه فرش دستباف، با مجتبی خسروتاج قائم‌مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفت‌وگو کند.


 

 

 

هیات تجاری لبنان به ریاست وزیر صنایع این کشور بامداد امروز وارد تهران شد و مورد استقبال مسئولان سازمان توسعه تجارت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، وزیر صنایع لبنان قرار است امروز ضمن بازدید از نمایشگاه فرش دستباف، با مجتبی خسروتاج قائم‌مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفت‌وگو کند.

بر همین اساس امروز با حضور فعالان اقتصادی دو کشور همایشی نیز با عنوان «فرصت‌های تجاری ایران و لبنان» در سالن مروارید خلیج فارس برگزار خواهد شد.

در هیات تجاری لبنان نمایندگان 50 شرکت تجاری و بازرگانی این کشور حضور دارند که در مدت سفر دو روز خود به تهران در جلسات و مذاکرات رو در رو در محل تشکل‌ها و شرکت‌های ایرانی با همتایان خود مذاکره خواهند کرد.

هیات تجاری لبنان متشکل از فعالان اقتصادی این کشور در حوزه‌های بیمه، سیمان، مواد غذایی، پلاستیک، مبلمالن، دارو، تشک‌های طبی و معمولی، رنگ و رزین، لبنیات، تصفیه آب و فاضلاب، کابل برق، کاغذ، انرژی خورشیدی، دکل‌های مخابراتی، البسه شیر خشک و ساختمان است.

برنامه سفر هیات لبنانی سه‌شنبه 9 شهریور به پایان می رسد.

 


کلید واژه ها