زبان :

ورود روزانه ۳۸۵۰ کانتینر و کامیون به کشور بدون بازرسی

در رابطه با مسائل خلاف امنیت و حوادث بزرگی که در یک شهر یا استان اتفاق می‌افتد رئیس دادگستری آن استان یا دادستان مسئله را پیگیری می‌کند و به سرعت در دادگاه رسیدگی و مراحل تجدیدنظر آن در دیوان عالی کشور طی می‌شود. بنابراین تشکیل معاونت مرتبط با مواد مخدر در دادستانی کل بر همین اساس است.

خرید کالاهای خارجی با کارت اعتباری ۱۰ تا ۵۰ میلیونی مجاز است

معاون نظارت بانک مرکزی درباره نحوه تامین منابع کارت‌های اعتباری گفت: منابع این کارتها از منابع داخلی بانک‌ها تامین می‌شود و به تدریج جایگزین تسهیلات خرد گذشته خواهد شد.عرضه این دست از کارت‌ها در آینده یک انقلاب در بانکداری خواهد بود که مردم را از رفت و آمدهای بیهوده به بانک معاف می کند.

ورود بانک‌ها به بازار مسکن، طلا و ارز سونامی در پی داشته است/ خطر احتکار ارز و افزایش تورم

یک کارشناس اقتصادی گفت: بانکها به هر بازار مالی که وارد می‌شوند چون از منابع مالی بالایی برخوردارند، در آنجا یک سونامی ایجاد می‌کنند و بازار ارز هم از این قاعده مستثنی نیست.

افتخار ایران به پروژه‌ای که در زمان تحریم‌ها هم متوقف نشد

ژاپن تایمز طی گزارشی از پیشرفت های ایران در پارس جنوبی در سال های تحریم نوشت: ایران به این پروژه افتخار می کند و به رغم تحریم های بین المللی غرب در سال های گذشته آن را ادامه داده است.

درخواست شرکت انگلیسی برای اجرای تحریم‌های ضد ایرانی در ایران کانکت

وزیر ارتباطات با اشاره به حواشی برگزاری همایش "ایران کانکت۲۰۱۶" شرکت‌ انگلیسی یورومانی را برگزار کننده این شرکت اعلام کرد و گفت:این شرکت شرطی را مبنی بر شرکت نکردن افراد حاضر در لیست تحریم‎ها در این همایش مطرح کرده بود که از سوی وزارت ارتباطات رد شد.

خبر 101 تا 110 از 126 خبر