زبان :

شیوه اخذ مالیات علی الحساب ۴ درصد واردات مشخص شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از ابلاغ بخشنامه اخذ مالیات علی الحساب 4 درصد از واردات قطعی که با همکاری سازمان مالیات و گمرک در حال اجرا است، در تازه ترین اقدام بخشنامه چگونگی اخذ این مالیات از سوی گمرک ابلاغ شد.

درخواست اتاق ایران از وزیر اقتصاد برای لغو افزایش مالیات علی الحساب واردات

تهران- ایرنا- نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از دریافت چهار درصدی مالیات علی الحساب واردات قطعی کالا، از طرف اتاق ایران به نمایندگی از فعالان اقتصادی و تشکل های اقتصادی لغو این بخشنامه توسط گمرک را خواستار شد.

باز شدن دروازه‌های گمرک در اروند منتفی شد

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با بیان اینکه برای باز شدن دروازه‌های گمرک در این منطقه تجهیزات لازم فراهم شده بود، گفت: با توجه به عدم آمادگی گمرک در این رابطه، افتتاح دروازه‌های گمرک اروند به مهرماه موکول شد.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی نیمه مونتاژ/ هماهنگی با گمرک برای نظارت بر واردات

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت از طرح وزارت صنعت برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی به صورت اس‌کی‌دی خبر داد و گفت: برای واردات قطعات به صورت سی‌کی‌دی نیز یک جدول تعرفه‌ای تنظیم شده و در حال هماهنگی با گمرک هستیم.

بخشنامه گمرک در خصوص نحوه تولید و ایجاد کد شناسه کالاهای وارداتی و نحوه استفاده از ارزش TSC

در راستای دستورات موکد مقام محنرم ریاست کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص تسریع در امر ترخیص کالا و پیرو بخشنامه شماره 214992/94/1/24/383 مورخ 12/11/94 و همچنین با عنایت به راه اندازی کارتابل کارشناسان گمرک اجرایی و لینک ارتباطی با دفتر بررسی و تعیین ارزش ، دستورالعمل اجرایی نحوه تولید و ایجاد کد شناسه کالاهای وارداتی TSC و نحوه استفاده از بانک اطلاعات ارزش مندرج در سامانه TSC به شرح ذیل جهت بهره برداری و اقدام اعلام می گردد.

هیات تجاری لبنان وارد ایران شد

هیات تجاری لبنان به ریاست وزیر صنایع این کشور بامداد امروز وارد تهران شد و مورد استقبال مسئولان سازمان توسعه تجارت قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، وزیر صنایع لبنان قرار است امروز ضمن بازدید از نمایشگاه فرش دستباف، با مجتبی خسروتاج قائم‌مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفت‌وگو کند.

خبر 71 تا 80 از 126 خبر